خوشامدگویی
 
ارائه مطالب آموزشي ، مهارتي و سوالات مقطع ابتدايي
آموزش ابتدایی 2
 
 
دو شنبه 21 مهر 1398برچسب:خو شامدگویی, :: 10:9 ::  نويسنده : گیتی محمد بیگلو

 

 



نظرات شما عزیزان:

یسنا امینایی
ساعت17:13---8 بهمن 1393
سلام خانم بیگلو

این وبلاگ زیبا ترین وبلاگ آموزنده ای است که تا به حال در عمرم دیدم


انیتا منصوری
ساعت17:05---14 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیز خوب هستی تو وبلاگ شما مطالب جالبی پیدا کردم خیلی به دردم خورد خواستم بهتون اطلاع بدم که منم سایت تبادل لینک دارم خوشحال میشم با شما تبادل لینک کنم

سارا زاده جانی
ساعت18:03---20 فروردين 1392
سلام خانم بیگلو

سارا هستم وبلاگتون هر روز قشنگتر و پربار تر میشود امیدورم همیشه موفق و معید باشید

دوستدار شما سارای کوچکتان


ت مثل تایباد... ت مثل تربیت...
ساعت15:35---15 فروردين 1392
سلام دوست عزیز
مازندگیمون باخاطرات دوستان میگذرد و سکوتمان نشانه فراموشی نیست!
امیدوارم تعطیلات به شما خوش گذشته باشد.
به امید روزهای بهتر برای شما


ت مثل تایباد... ت مثل تربیت...
ساعت23:04---5 اسفند 1391
سلام دوست عزیز
طبق معمول مطالبتان پربار و مفید بود. همیشه استفاده میکنم.
با چند خبر جدید از آموزش و پرورش به روزم. منتظر نظرات شما هستم.
[گل][گل][گل][گل][گل][گل]


vtm
ساعت8:06---22 بهمن 1391
سلام دوست عزیزم خوبی؟



وبلاگت خیلی قشنگ و عالیه من از وبلاگت خوشم اومده لطفا به وبلاگ من هم سر بزن و نظرتم يادداشت كن من قصد دارم باهات تبادل لینک کنم


مريم قلي زاده
ساعت0:05---19 دی 1391
سلام خانم بيگلو من شاگرد شما مريم قلي زاده هستم شما را بيش از حد دوست دارم راستي وب شما خيلي قشنگ است دوستتان دارم.

زهره صادقی
ساعت6:04---19 مرداد 1391
کاش وقتی زندگی فرصت دهد
گاهی از پروانه ها یادی کنیم
کاش بخشی از زمان خویش را
وقف قسمت کردن شادی کنیم
کاش گاهی در مسیر زندگی
باری از دوش نگاهی کم کنیم
فاصله های میان خویش را
با خطوط دوستی مبهم کنیم
کاش وقتی آرزویی میکنیم
از دل شفاف مان هم رد شود
مرغ آمین هم از آنجا بگذرد
حرف های قلبمان را بشنود
وبتان بی نظیر بود برای شما عزیز آرزوی موفقیت میکنم .
من یک وب هنری دارم. بسیار خوشحال میشوم از وب من دیدن کنید
و نظرارزشمندتون رو برام بگذارید.
توفیق رفیق راهتان.
در پناه حق


سینا
ساعت10:32---12 شهريور 1390
سلام وبت عالییه 50انیمیشن زیبا و جذاب دارم یه سر بزن شاید برای وبت بکارت بیاد مرسی.

mohammad amin
ساعت11:35---10 شهريور 1390
سلام وب زیبایی داری به وبلاگ من هم نگاهی بیاندازید ممنون میشم اگر با تبادل لینک مواقفی مرا به نام (( به نام خدایی که آفرید تو را تا خوشبخت کنی مرا ))لینک کنید بعد به من خبر دهید تا شما رو لینک کنم www.setaiesh.loxblog.com
پاسخ:سلام ممنونم وب شما هم زیباست موفق باشید.


دانشجوي تربيت معلم ورودي 88
ساعت1:16---22 تير 1390
سلام همكار
وب جالب و خوشكلي داري
ما دانشجوي تربيت معلم هستيم ، دوسال تمام كرديم ولي هنوز استخدام نشده ايم گفته اند بايد سرباز معلم بشويد
براي آشنايي بيشتر با ما سري بزنيد
از تجربه ها يتان استفاده كنيم .


امیرعلی جان
ساعت10:55---7 تير 1390
سلام خسته نباشید
یه سایت خوب برای شما دوست عزیز سراغ دارم حتما برو توش تا از ناگفته ها باخبر باشی
بری توش حتما عاشقش میشی
رفتی نظرتو دربارش بهم تو وبلاگم بگو
اینم سایتشه
http://jamnews.ir/
حتما نظرتو دربارش بهم بگو آخه برام مهمه دلیل دارم برات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

اين وبلاگ سعي دارد ، اطلاعات مورد نيازآموزشي و مهارت ياد گيري را با بهره گيري از تجربيات چندين ساله آموزشي خود ،و همچنين جمع بندي ازسايرمنابع دراختيار دانش آموزان عزيزو همكاران گرامي قرار دهد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش ابتدایی 2 و آدرس amozeshb.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 34
بازدید هفته : 78
بازدید ماه : 194
بازدید کل : 51626
تعداد مطالب : 153
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1

شروع کد نظرسنجی! -->city=IRXX0018&border=B01937' type=text/javascript >