ارائه مطالب آموزشي ، مهارتي و سوالات مقطع ابتدايي
آموزش ابتدایی 2
 
 
سه شنبه 17 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 16:14 ::  نويسنده : گیتی محمد بیگلو

 

همانطور که می‌دانید بعضی از علائم آن قدر واضح هستند که باید برطرف شوند. علائمی از قبیل درد قفسه سینه، شکم یا خونریزی بدون دلیل. اما بعضی علائم خیلی مشخص نیست و شما نمی‌دانید که باید به پزشک مراجعه کنید یا نه. در زیر علائم هشدار دهنده‌ای وجود دارند که مطالعه آنهابرای شما ارزشمند است چراکه آگاهی از آنها می تواند تغییراتی مهم در کیفیت زندگی شما ایجاد کند و یا حتی سبب افزایش طول عمر شما گردد.

10 علائم زیر را نادیده نگیرید.



ادامه مطلب ...


شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 17:33 ::  نويسنده : گیتی محمد بیگلو

1- در هر مثلث انداره هر ضلع باید از مجموع دوضلع دیگر کمتر باشد تا بتوان مثلث را رسم کرد.



ادامه مطلب ...


تکلیف دشوار دادن هنر نیست ، تکلیف آسان دادن لطف نیست ........


http://www.amoozgah.ir/wp-content/uploads/2012/08/67681.jpg


معمولاً دانش آموزانی که انگیزه پیشرفت بیشتری دارند، به دنبال تکلیف هایی می روند که با کمی تفکر و پیچیدگی همراه باشد و آن ها را به فعالیت وادارد. این نوع تکالیف، اگر درست و بجا ارائه شوند، به اعتماد به نفس در دانش آموز خواهد انجامید. حال اگر این تکلیف ها بسیار ساده و پیش پا افتاده باشند، چنین احساسی ایجاد نخواهد شد. همچنین اگر تکالیف بسیار دشوار باشند، احتمال شکست و ناکامی و به دنبال آن بی اعتمادی به نفس را در او ایجاد خواهد کرد.

بنابراین، سطح دشواری تکلیف های درسی باید با سطح توانایی و یادگیری دانش آموز منطبق باشد تا او بتواند با تلاش و کوششی که به خرج می دهد، از عهده انجام تکالیف برآید و انگیزه یادگیری اش افزایش یابد.

به چالش کشیدن ذهن دانش آموزان شرط اصلی تحریک ذهنی ست اما ایجاد شرایط کسب موفقیت هم ضامن  انگیزش است . اولین عامل موثر بر عملکرد دستگاه شبکه ای مغز یا سیستم رتیکولار که مسئول دقت و تمرکز بر روی مطالب است را انگیزه به عهده دارد .

منبع:http://cl-sheshomiha.mihanblog.com



دانلود آزمون تستی ریاضی ششم (کل کتاب) + پاسخ نامه

بانک سوالات ششم

منبع:بانک سوالات ششم



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ

اين وبلاگ سعي دارد ، اطلاعات مورد نيازآموزشي و مهارت ياد گيري را با بهره گيري از تجربيات چندين ساله آموزشي خود ،و همچنين جمع بندي ازسايرمنابع دراختيار دانش آموزان عزيزو همكاران گرامي قرار دهد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش ابتدایی 2 و آدرس amozeshb.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1312
بازدید هفته : 1322
بازدید ماه : 1451
بازدید کل : 53038
تعداد مطالب : 153
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1

شروع کد نظرسنجی! -->city=IRXX0018&border=B01937' type=text/javascript >